Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Innováció - Marketing - Versenyképesség

#Rövid szakmai képzés   #Üzleti   #Nyitott/Szervezetre szabott zárt  
Képzés célja
A gyakorlat-orientált, szituációs példák, adott esetben a saját vállalati helyzetek elemzésével gazdagított tréning, a nemzetközi és hazai empirikus kutatási, tapasztalati eredményekre épülően, stratégiai és módszertani információkkal segíti a vállalati stratégia, az innovációs stratégia, a piaci stratégia készítését, s az azt realizáló operatív lépések tervezését, megvalósítását.
Képzési idő
20 óra
Jelentkezési határidő
Folyamatos
Képzés helyszíne
Miskolci Egyetem/a megrendelő által kért helyszín
Főbb témakörök – tárgyak
Innovációs versenyelőnyök, mint meghatározó sikertényezők – Az innovációs tevékenység új értelmezése – Nyílt innovációk - Termék-, folyamat-, szervezeti- és piaci innovációk – Az optimális innováció-portfólió kialakítása – megalapozó kutatási, elemzési módszertan. A technológiai és hálózati kompetenciák szerepe az innovációs folyamatokban – Az innovációs folyamatok sikertényezői – Kooperációk, co-creation az innovációs folyamatokban – Innovációmarketing és marketinginnováció – Laterális marketing technika az új termékötletek fejlesztésére.