Képzés célja
A munkáltatói márkaépítés kurzus abból kiindulóan, hogy az üzleti sikerhez nélkülözhetetlen képzett, kellő létszámú, hatékonyan, elkötelezetten dolgozó munkatársi kör kialakítása, megtartása nem csupán a HR szervezet feladata, hanem komplex cégstratégiai kérdés, melynek sikere a marketing-orientált, az átgondolt belső- és külső kommunikációs támogatást élvező menedzsment döntésektől és a márkaépítés végrehajtásának hatékonyságától függ.
Főbb témakörök – tárgyak
A képzés főbb témakörei:
- az Employer Branding helye a cégstratégiában, a vállalati identitás, márka és imázs-építés rendszerében, a szinergiahatások érvényesítése a gyakorlatban,
- a helyzetelemzés módszertana és technikái, a márkaépítés koncepcionális és operatív lépéseinek megalapozása,
- EB stratégiák, programok és kampányok tervezése és kooperatív realizálása, konkrét példák, tapasztalatok bemutatásával,
- belső és külső kommunikációs eszközök alkalmazási technikái, a tartalomfejlesztés,
- erőforrásigények, felelősségi- és időtervek, valamint hatásokat, eredményességet mérő
módszertan és mutatók kialakítása.