Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Business marketing specialista

#Szakirányú továbbképzés   #Üzleti   #Nyitott  
Képzés célja
A Marketing és Turizmus Intézet képzésének célja olyan szakemberek képzése, akik szervezetközi, üzleti, elsősorban az ún. business-to-business (B2B) piacokon működő vállalkozásokban végeznek marketingtevékenységet. Megszerzett elméleti és gyakorlati ismereteik birtokában képesek businessmarketing stratégia kialakítására, a businessmarketing tevékenységeinek menedzselésére, különböző szakmai programok irányítására, a businessmarketing eszközei szükséges tartalmának meghatározására, feladatok végrehajtásának irányítására, koordinálására, kapcsolattartásra belső és külső stakeholderekkel.
Képzési idő
2 félév
Képzési díj
250000 Ft/félév
Képzés helyszíne
Miskolci Egyetem/ Budapest
Szerezhető végzettség
Business marketing specialista diploma
Főbb témakörök – tárgyak
Vállalatok működése, gazdálkodása, értékteremtő folyamatok és menedzsmentje, világgazdaságtan, nemzetközi piaci folyamatok ismerete, szervezeti magatartás és vezetés, szervezeti piacok sajátosságai, business marketing (B2B) tervezése és folyamatai, ügyfélkapcsolatok menedzselése, fogyasztó piaci magatartás elemzése, trendjei, hatásai, marketingmérések és kontrolling, marketingtervezés, értékesítés menedzsmentje, marketinglogisztikai ismeretek, integrált marketingkommunikáció, márkaépítés, employer branding, innovációk marketingtámogatása, digitális marketingmegoldások, beszerzési döntések és folyamatok, nemzetközi kereskedelem technikája, üzleti tárgyalások technikája, protokoll
Felvételi követelmények
Bármely képzési területen alapképzésben szerzett oklevél (korábbi képzési rendszerben főiskolai oklevél).
Bővebb leírás

Szerezzen speciális diplomát és legyen a B2B piacok szakértője!

Hogyan lehet üzleti sikereket elérni a business to business, a cégek, szervezetek közötti piacon? Hogyan lesz a termékemből az vevőm üzleti megoldása? Hogyan biztosítható az ügyfél-orientáltság, MI a jó belső marketing titka? Ügyfélelégedettség, lojalitás mérésének és menedzsmentjének módszerei (SCM). Mennyit ér egy ügyfél, hogyan optimalizáljuk az ügyfélkapcsolatokat? Mi a leghatékonyabb értékesítési módszer? Milyen piaci együttműködések támogatják céljainkat?

Fedezze fel a külső marketingkommunikáció, a hírnév, imázs és márkaépítés – ezen belül kiemelten az employer branding – módszereit, technikát, a társadalmilag felelős vállalati tevékenység (CSR) marketing-támogatásának módszereit! Ismerje meg a modern marketing alkalmazásait az üzleti piacokon: Marketing 3.0., Marketing 4.0.! Sajátítsa el a marketing és alkalmazásainak hagyományos és digitális, online megoldásait az üzleti, gyakorlati életben is jártas, tapasztalt oktatógárdától.