Május 11. 15.00-17.30 Prof. Piskóti István, intézet igazgató – Máté Balázs, Marketing Professzorok Kft. vezető tanácsadó – A marketing szerepe a válságkezelésben és az újranyitásban. A hatékony marketingkommunikáció eredménye a válság alatt – van, akit nem viselt meg a korlátozás annyira, mint másokat. Miért? Mit jelent a modern marketing a vendéglátás és turizmus szektorban? Az ajtó elé kiállított csalogatók halála. A COVID-19 válság hatása, miért nem lesz már semmi olyan, mint volt? Mi változott? Hogyan alkalmazkodjunk mindehhez?
Május 13. 15.00-17.30 Máté Balázs, Marketing Professzorok Kft. vezető tanácsadó – Az online marketing szerepe a vendéglátás- és turizmusmarketingben. A közösségi média felületek használata. Mit és hogyan kell használnia egy vendéglátó üzletnek, mit egy szállodának? Milyen a jó szálláshelyi weboldal? Milyen a jó éttermi weboldal? Hogyan kerüld el az OTA-kat, hogyan legyen több direkt megrendelésed? Ne fizess jutalékot senkinek! Miért jobb a fizetett Google hirdetés, mint az OTA jutaléka?
Május 18. 15:00-17.30 Glázer Szilvia, VIPR vezető tanácsadó. Amikor a rosszabb vendéglátós sikeresebb, mint a jó, avagy a PR szerepe egy vendéglátó üzlet vagy szálláshely eredményességében.
Május 20. 15:00-17.30 Juhász Emese, Zsidai Group, marketing igazgató, Zsidai Roy, tulajdonos, Zsidai csoport: Gyakorlati tapasztalatok a Zsidai csoport éttermeiben és hoteleiben a válság kezelésre. Amikor a konkurencia is összefog, avagy most ne dögöljön meg a szomszéd tehene!
Május 25., 15:00-17.00 Jancsó Gergely, hotel fotográfus – A vizuális megjelenés szerepe a foglalásokra. A kép világ követelményei Instagramon, az OTA-kon és a weboldalon. 17:00-17.30 Prof Piskóti István – Máté Balázs összefoglaló és gyakorlati javaslatok
A képzés szakmai vezetője:
Dr. Piskóti István, piskoti@uni-miskolc.hu
Máté Balázs, mate@marketingprofesszorok.hu