#Rövid szakmai képzés
#Üzleti
#Nyitott/Szervezetre szabott zárt
Képzés célja
A vállalatok gyakorta kerülnek olyan helyzetekbe, amikor a fogyasztókról, versenytársakról, beszállítókról az egyéb gazdasági szereplőkről speciális információkra van szükségük annak érdekében, hogy egy adott marketing jellegű problémát sikeresen kezeljenek. A hagyományos kutatási módszerek mellett egyre jobban teret nyernek a speciális technikák (kísérletek, műszeres megfigyelések, hibrid módszertanok, neuromarketing, online marketing), amelyek alkalmazása sokáig nem képezte részét a gyakorlatnak. Speciális vállalati piaci, üzleti, marketing problémák megoldására irányuló kutatások indításához és lebonyolításához szükséges szakmai ismeretek.
Képzési idő
20 óra
Jelentkezési határidő
Folyamatos
Képzési díj
Kérjen ajánlatot!
Képzés helyszíne
Miskolci Egyetem/a megrendelő által kért helyszín
Főbb témakörök – tárgyak
Online panelek
Mobilkutatás
Mikrokérdőívek
Gamification
Online fókuszcsoport
Online mélyinterjú
Netnográfia
Online közösségek és kutatási fórumok
Digitális/mobil etnográfia