Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

A marketingkutatás korszerű módszerei

#Rövid szakmai képzés   #Üzleti   #Nyitott/Szervezetre szabott zárt  
Képzés célja
A vállalatok gyakorta kerülnek olyan helyzetekbe, amikor a fogyasztókról, versenytársakról, beszállítókról az egyéb gazdasági szereplőkről speciális információkra van szükségük annak érdekében, hogy egy adott marketing jellegű problémát sikeresen kezeljenek. A hagyományos kutatási módszerek mellett egyre jobban teret nyernek a speciális technikák (kísérletek, műszeres megfigyelések, hibrid módszertanok, neuromarketing, online marketing), amelyek alkalmazása sokáig nem képezte részét a gyakorlatnak. Speciális vállalati piaci, üzleti, marketing problémák megoldására irányuló kutatások indításához és lebonyolításához szükséges szakmai ismeretek.
Képzési idő
20 óra
Jelentkezési határidő
Folyamatos
Képzési díj
Kérjen ajánlatot!
Képzés helyszíne
Miskolci Egyetem/a megrendelő által kért helyszín
Főbb témakörök – tárgyak
Kutatási probléma meghatározása, kutatási célok, kutatási kérdések - Kutatási brief és kutatási terv készítés - Szekunder marketingkutatás - Hagyományos kvalitatív kutatások (fókuszcsoport, mélyinterjú) - Alternatív kvalitatív kutatások - Kérdőíves vizsgálatok (személyes, telefonos) - Online kvantitatív kutatás - Neuromarketing, műszeres megfigyelések - Egyéb speciális kutatási technikák